KAMPANIA FACEBOOK

Białowieży, Świtezi, Ponar, Kuszelewa! Których cień spadał niegdyś na koronne głowy Groźnego Witenesa, wielkiego Mindowy I Giedymina, kiedy na Ponarskiej górze

Białowieży, Świtezi, Ponar, Kuszelewa! Których cień spadał niegdyś na koronne głowy Groźnego Witenesa,

Kampania na portalu Facebook

Poprzez działalność reklamową na portalu Facebook lokalne firmy mają możliwość prześcignięcia większych konkurentów i zyskać przewagę taktyczną, dzięki węższym gronie grup docelowych. 

Innymi słowy, dzięki skupieniu reklamy na bardzo ograniczonych obszarach geograficznych, oraz dokładnego dopasowania ich do segmentu rynku, zyskamy więcej, niż globalne marki, które trafiają do ogółu.

Podczas tworzenia reklamy na Facebooku uzgadniamy z Klientem temat nagłówka, tekst oraz opis (o ile nie jest to promowane postu, gdzie treść jest już zdefiniowana). Dopasowujemy grafikę, która może być zdjęciem lub obrazkiem stworzonym przez nasz zespół. Przesyłasz nam swoje zdjęcie, my je dopasowujemy do formatu reklamy. Masz także możliwość wybrania obrazów spośród biblioteki Shutterstock, których można używać za darmo - nie polecamy jednak tej metody, ponieważ jest to niczym się nie wyróżniająca i powielana wielokrotnie treść graficzna. Istnieje możliwość dopasowania buttona call to action, w celu uzyskania pożądanej reakcji, w zależności od celu reklamy (kup teraz, zarezerwuj, dowiedz się więcej, zarejestruj się, pobierz).

POLUBIENIA STRONY

Reklama na lajki strony pojawia się na ścianie głównej oraz w strumieniu bocznym Facebook'a i własnie tam, za pomocą tekstu i baneru, zachęca odbiorców do polubienia twojego fanpage lub strony internetowej. Nie gwarantuje to jednak podjęcia przez odbiorcę jakichkolwiek działań związanych z Twoją marką, jednak daje możliwość do bezpośredniego kontaktu, zwrócenia się do niego z Twoją nową ofertą. Mamy kontakt - to najważniejsze. Płacisz za Like, a koszt jest uzależniony od grona Twoich odbiorców oraz konkurencji, waha się między  $1 - 4.

PROMOWANIE POSTA

Reklama promująca posta, to po prostu promowanie Twojego wpisu czy aktualności na Twojej stronie internetowej poprzez portal Facebook. Płacisz za to, żeby jak najwięcej ludzi obejrzało Twój nowy wpis. Odbiorcami mogą być ludzie, którzy już polubili twoją stronę, jak i nowi użytkownicy. Możesz to filtrować poprzez położenie geograficzne, zainteresowania, wiek. Możesz być pewien, że tylko potencjalnie zainteresowani czytelnicy zobaczą reklamę. Przy tego typu reklamie płaci się za każde podjęte działanie, wliczając polubienia strony, wliczając polubienia, udostępnienia, komentarze czy kliknięcia w posta. Koszty będą się znacznie różnić, ale celem dla większości promowanych kampanii postowych jest uzyskanie CPC (Cost per Click) poniżej 1 $.

KLIKNIĘCIA DO WITRYNY

Kliknięcia w witrynę jest to reklama, które przekierowuje odbiorcę do Twojej witryny internetowej. Są to najbardziej skuteczne reklamy pod wzgledem uzyskania pożądanej reakcji odbiorcy - mogą kierować do dowolnej zakładki na Twojej stronie. Dzięki temu możemy uzyskać pożądaną reakcje potencjalnego Klienta - kupno towarów lub usług. Kliknięcia kosztują nieco drożej niż przy promowanych postach, za to płacisz jedynie za kliknięcie w reklamę, nie ponosisz kosztów, jeżeli ktoś polubi, skomentuje lub udostępni Twój post, jest to dodatkowy, darmowy bonus.


Sprawdź rozmiary grafik do kampanii na portalu Facebook.
Możesz również pobrać gotowe szablony w plikach psd bezpośrednio z naszej strony.

POZYSKUJ

Inspire the target audience from social networks to visit your website

INSPIRUJ

Encourage dialogue and coverage from influential people and sites

ANGAŻUJ

Inspire the target audience to visit your website from social networks

KONWERTUJ

Inspire the target audience to visit your website from social networks

Promowanie aplikacji

Analyzing negative materials about your brand and addressing them with sentiment analysis and press release distribution.

Grupy odbiorców

Turn your visitors into customers with our team of experts. We'll analyze your website and develop a conversion rate strategy.

Facebook business manager

We produce bespoke reports and technical audits that can help your business with specific areas of digital marketing.

Gdy masz już swój twórczy zestaw reklam
nadszedł czas, aby ustalić, kto powinien zobaczyć reklamę. Zakres można ograniczyć geograficznie, od krajów, poprzez kody pocztowe, do ograniczenia po milach/kilometrach. Dla większości małych firm, chcących reklamować się na Facebooku jest to dobre miejsce aby zacząć przygodę z reklamą. Upewniamy się, czy w Twoim pobliżu masz konkurencję, określamy jej profil. Następnie dodajemy wcześniej ustalone filtry dla naszych potencjalnych Klientów, czyli wiek, zawód, płeć, zainteresowania, itd. Odkąd Facebook uczy się naszych zachowań, poprzez to, co codziennie robimy na tym portalu (polubione posty, strony, komentarze) stał się bardzo precyzyjnym narzędziem reklamowym.
Po ustaleniu budżetu
jesteśmy gotowi do wysłania reklam do zatwierdzenia. Jeżeli reklama spełnia wszystkie wymagania Facebooka, Twoja audiencja zobaczy ją w ciągu godziny. Teraz możesz wejść do Managera Reklam i sprawdzić co się dzieje z Twoją reklamą. Możesz zobaczyć jak wielu potencjalnych Klientów obejrzało twoje ogłoszenie, czyli sprawdzić ZASIĘG, obejrzeć podjęte przez ludzi działania oraz jak dużo budżetu zostało wykorzystane. Kiedy dzienny budżet reklamy zostanie wydany, reklama przestanie wyświetlać się do następnego dnia. W każdej chwili można wstrzymać reklamy, zestawy reklam lub kampanię.
Po określeniu celu dla Twoich reklam,
możemy ustawić dzienny budżet. Podczas pracy z Klientami, ustalamy całkowity budżet miesięczny, a następnie rozdzielamy go na konkretne typy kampanii (strona, polubienia, kliknięcia strony internetowej, na przykład), po czym wprowadzamy dzienny budżet. Dzienny budżet dla danej reklamy musi wynosić co najmniej 1 $. Gdy reklama zaczyna działać, polecamy sukcesywnie zwiększać budżet, w celu sprawdzenia jak bardzo jest skuteczna i jak przekłada się na realne zyski.
 facebook-marketing

Masz pytanie? Napisz do nas

Wyślij kontakt, a nasz specjalista skontaktuje się z Tobą poprzez mail lub telefonicznie w ciągu 24 godzin.

Fields marked with an * are required

Wypromuj swoja stronę w wyszukiwarce!

Skorzystaj z reklamy Google AdWords, pozycjonowania lub przeprowadź Kampanię na portalu Facebook!

Nie wiesz jaki rodzaj kampanii wybrać?

Nie musisz znać się na marketingu internetowym. Poznając Twoje potrzeby dopasujemy odpowiedni rodzaj kampanii reklamowej specjalnie dla Twojej firmy. Przedstawimy Ci korzyści, jakie płyną z danego rodzaju reklamy.