E-MAIL MARKETING

Białowieży, Świtezi, Ponar, Kuszelewa! Których cień spadał niegdyś na koronne głowy Groźnego Witenesa, wielkiego Mindowy I Giedymina, kiedy na Ponarskiej górze

Białowieży, Świtezi, Ponar, Kuszelewa! Których cień spadał niegdyś na koronne głowy Groźnego Witenesa,

E-mail marketing

E-mail marketing jest to po prostu, wykorzystanie narzędzi mailingowych do dostarczania wiadomości reklamowych. Zdecydowana większość użytkowników Internetu posiada konta pocztowe, które pozwalają im na otrzymywanie niemal nieograniczonej liczby wiadomości. Jest jednym z najszybszych, najtańszych i najprostszych sposobów marketingowych, aby kontaktować się z Klientami. E-mail jest niezwykle elastycznym narzędziem, które może pomieścić szeroką gamę wiadomości.  Reklamy mogą być bardzo proste lub mogą być to krzykliwe pakiety multimedialne. Estetyka reklamy zależy od firmy i produktu, który sprzedajemy. Niektóre reklamy zawierają tylko tekst, podczas gdy inne mogą zawierać obrazy, wideo, w tym linki kierujące do dowolnej treści na stronie.

Jedną z największych zalet e-mail marketingu jest to, że umożliwia dokładne targetowanie wiadomości. Reklamy prasowe, radiowe i telewizyjne nadawane są w jednakowy sposób i często docierają do Klientów, którzy nie są kompletnie zainteresowani sprzedawanym produktem. E-mail marketingu pozwala firmom na dostosowanie treści reklam dla konkretnych Klientów. Jeśli klient robił zakupy ulubionej marki obuwia w przeszłości, możemy wysłać mu kupony na tej samej marki, wiedząc, że wcześniej wyraził zainteresowanie produktem.

E-MAILE TRANSAKCYJNE

Są to e-maile, które są wysyłane po podjęciu przez Klienta pewnych działań. Gdy klient kupuje produkt lub dokonuje rezerwacji, e-maile są wysyłane jako potwierdzenie transakcji. Są one potwierdzeniem dla handlu internetowego, dając Klientom możliwość udowodnienia danego zakupu. Transakcyjne e-maile często zawierają nowe wiadomości sprzedażowe. Jesteśmy pewni, że Klient odczyta danego maila, dlatego zawiera się tam dodatkową wiadomość, która z pewnością zostanie przeczytana. Na przykład, e-maile z  rezerwacją lotnicza często zawierają pytanie, czy chcesz, aby zarezerwować miejsce za opłatą.

NEWSLETTERY

Są to zwykłe e-maile, które są wysyłane do listy subskrybentów, którzy zdecydowali się otrzymywać aktualizacje od firmy. Biuletyny zazwyczaj nie mają wyraźnych komunikatów handlowych, ale zamiast tego budują relację między Klientem a marką. Zawierają wiadomości i informacje, które będą interesujące dla Klienta. Celem jest utrzymanie relacji z Klientem, nawet jeśli nie jest on zainteresowany kupnem naszych produktów, czy usług.

E-MAILE BEZPOŚREDNIE

Są one wykorzystywane do informowania Klientów o nowych produktach, wyprzedażach i ofertach specjalnych. Dostarczają one Klientom bezpośredniej informacji o produktach i usługach zazwyczaj zawierają w sobie link, aby za pomocą jednego kliknięcia, znaleźć się na stronie produktu, gdzie nasz konsument może zakupić towar lub usługę. Są one podobne do ulotek, katalogów i kuponów, które kiedyś być wysyłane za pośrednictwem poczty.

POZYSKUJ

Inspire the target audience from social networks to visit your website

INSPIRUJ

Encourage dialogue and coverage from influential people and sites

ANGAŻUJ

Inspire the target audience to visit your website from social networks

KONWERTUJ

Inspire the target audience to visit your website from social networks

Mailingi promocyjne

Analyzing negative materials about your brand and addressing them with sentiment analysis and press release distribution.

Zaawansowane raportowanie

Analyzing negative materials about your brand and addressing them with sentiment analysis and press release distribution.

Newslettery

Ciekawe biuletynydocenione przez Klientów, a tym samym zwiększają komunikację między przedsiębiorstwami i konsumentami.

Integracja z Google Analytics

Turn your visitors into customers with our team of experts. We'll analyze your website and develop a conversion rate strategy.

Responsywne kreacje

We produce bespoke reports and technical audits that can help your business with specific areas of digital marketing.

Pozyskiwanie subskrybentów

We produce bespoke reports and technical audits that can help your business with specific areas of digital marketing.

Masz pytanie? Napisz do nas

Wyślij kontakt, a nasz specjalista skontaktuje się z Tobą poprzez mail lub telefonicznie w ciągu 24 godzin.

Fields marked with an * are required

Wypromuj swoja stronę w wyszukiwarce!

Skorzystaj z reklamy Google AdWords, pozycjonowania lub przeprowadź Kampanię na portalu Facebook!

Nie wiesz jaki rodzaj kampanii wybrać?

Nie musisz znać się na marketingu internetowym. Poznając Twoje potrzeby dopasujemy odpowiedni rodzaj kampanii reklamowej specjalnie dla Twojej firmy. Przedstawimy Ci korzyści, jakie płyną z danego rodzaju reklamy.